קטגוריות
Posts

עצבנות יום א’ ב-ה’

ככה נראית שלווה

שינויי מזג האוויר בתקופה הזו של השנה, מכניסים חלק מהאנשים לסוג של זמזום, בעיקר דווקא כשמתחיל להתחמם. משהו בתדר משתנה ואת מרגישה כעוסה. עוד לא לגמרי ברור לך למה, אבל ברור לך שזה מאוד מעצבן.

בזמן קורונה אתה הרי לא צריך הרבה כדי שיקפוץ הפיוז שהלך והתקצר בשנה האחרונה. קודם שיקפוץ אחר כך כבר תמצא למה ועל מי.

כבר סיפרתי לכם שמבחינת הסינים הכבד מתעורר באביב, אז גם בזה הוא אשם. לרוב ההתעוררות הזו מצוינת. זה גורם לכם לקום ולפעול, זה ממריץ אתכם, זה בעצם הכוח המניע אתכם. אבל אם תגבירו את האנרגיה הזו עוד קצת, כבר תקבלו את העצבנות הזו, חוסר השקט הזה ומשם הדרך להתפוצצות כבר קצרה.

הפתרון הסיני מדבר על נשימות והרגעה, כמו שסיפרתי כבר כאן, אבל כיוון מעניין נוסף אצלם הוא דיקור/עיסוי של כפות הרגליים. המיקוד הזה בכפות הרגליים שהם הבסיס של כולנו, מוריד אליו את שאר הגוף, ובמקום שהכול יעלה למעלה מעצבים, דברים מתעגנים לתוך הקרקע שעליה אנחנו דורכים. חוץ מדיקור ומגע בכפות הרגליים ועל גב כף הרגל, ממליצים אפילו על עיסוי עצמי של כף הרגל דרך דריכה על כדור טניס, למשל, תוך יצירת לחץ על נקודות שונות בכף הרגל.
אם לא תנסו, לא תדעו אם עובד או לא (וגם אז לא בטוח).

עוד כלי הרגעה סופר חשוב הוא כמובן תזוזה והפניית האנרגיה הזו לשימושים טובים יותר כמו אימון גופני. וזה לא צריך להיות כזה שעושים כל השרירנים פעמיים-שלוש בשבוע בחדר כושר. זה גם יכול להיות 10-15 דקות יומיות של תנועות שמשחררות את הגוף ממתחים, ואפילו לא חייבים להזיע בשביל זה.

מוזמנים למשל לנסות את הרוטינה של יוספה טל בהגשת אברי גלעד. מומלץ להפסקת עשר.

רוצים להתייעץ איך להרגיע את העצבנות הפרטית שלכם? משהו יותר מדויק שיתאים לחיים שלכם?

תרגישו חופשי לפנות אליי בכל דרך: פייסבוק, וואטסאפ, מייל.

וכמובן שאתם מוזמנים ומוזמנות להצטרף לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל את העדכונים ישירות אל המייל שלכם.

חבקו את הכבד שלכם חזק, הוא בסך הכול רוצה לעשות לכם טוב, רק תנתבו אותו לכיוונים הנכונים.

פה בשבילכם, נגה.